
CHAOS
Waar begin je in deze chaos? Geen idee!
Spullen overal, maar nergens overzicht.
Zoektochten naar je spullen worden een dagtaak.
ORGANIZED
Van chaos naar controle - waar rust begint.
Een systeem dat aansluit op jouw behoeftes.
Efficient en moeiteloos alles terugvinden.
Het stappenplan
1.
CONTACT
Na het invullen van het contactformulier neem ik zo snel mogelijk contact met je op. We bespreken samen jouw wensen en doelen. Op basis daarvan geef ik een indicatie van het aantal uren dat ik nodig heb. We bespreken ook of je gebruik wilt maken van de inmeetservice op locatie (tegen vergoeding) of dat je zelf de maten opmeet en naar mij toe stuurt. Dit stelt mij in staat om gerichter materialen aan te schaffen en de ruimte optimaal in te richten. Na ons gesprek ontvang je een op maat gemaakte offerte.


2.
OPRUIMEN
We halen álle items uit de ruimte of kast om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van wat je nu precies bezit. Vaak kom je items tegen waarvan je niet eens meer wist dat je ze had! Ik maak de nu lege ruimtes ook direct schoon. Verlies jij op dit punt al helemaal je overzicht? Geen probleem, I got you!
3.
sorteren
We sorteren de items in logische subcategorieën die passen bij de ruimte of kast. Dit maakt het meteen duidelijker en makkelijker om te beslissen welke items je wilt houden, doneren of weggooien. Ik begeleid je in dit proces door je gerichte vragen te stellen, zodat je weloverwogen keuzes kunt maken.


4.
optimaliseren
Als alle items zijn uitgezocht. Kijk ik hoe we de ruimte zo efficiënt mogelijk kunnen indelen. We maken gebruik van de opbergoplossingen die we samen hebben besproken in het op maat gemaakte plan. Omdat we in stap 3 al categorieën hebben bepaald, kunnen we deze nu labelen en de ruimte of kast inrichten volgens jouw wensen en doelen. Mocht er toch meer spullen zijn dan gedacht, geen probleem: het plan is een richtlijn en we kunnen altijd aanpassingen maken.
5.
resultaten
Samen bekijken we het resultaat. Ik geef je een korte rondleiding door de getransformeerde ruimte/kast, zodat je precies weet waar alles zich bevindt. Natuurlijk geef ik je ook tips om de nieuwe indeling blijvend op orde te houden.
Mochten er nog kleine aanpassingen nodig zijn, dan kunnen we die altijd in overleg doen.


6.
evaluatie
Na één maand neem ik telefonisch contact met je op voor een evaluatiegesprek. Zo kunnen we kijken of alles naar wens is en of er nog verdere optimalisaties nodig zijn.
